08 Ocak 2009

Ege ve Yaşar Üniversitesi Seminerleri Ardından

Dün Gençsen Geleceksin seminerleri için İzmir'deydim. Yaşar ve Ege Üniversitesi'nde gerçekleştirdiğim iki seminer ile koşturmaca dolu, heyecanlı ve oldukça güzel bir gün geçirdim. Dizüstü bilgisayarımın son zamanlarda projektörlerle anlaşmaya pek yanaşmaması, bana her iki üniversitede de zor dakikalar yaşattı:)

Günün erken saatlerinde İzmir'e inerek Yaşar Üniversitesi'ne geldim. Yaşar Üniversitesi'nin Bornova'daki kampüsü bugüne kadar gördüğüm en modern kampüstü diyebilirim. Konumu, yolları, çevre düzenlemeleri, binaları, derslikleri... gerçekten hepsi harikaydı. Yaşar Üniversitesi'ni bizim için farklı kılan durumlardan birisi de seminere katılan akademisyenlerin çokluğuydu. Seminere katılan öğretim görevlilerinin anlattıklarımızı en az öğrenciler kadar dikkatli bir şekilde dinlemesi bizi oldukça memnun etti. Gerek öğrencilerden, gerekse akademisyenlerden aldığımız pozitif elektrik bizi günün ikinci seminerine daha da motive olmuş şekilde çıkardı.

yasar_universitesi
İzmir Yaşar Üniversitesi'nden günün hatıra fotoğrafı

Öğleden sonra ise Ege Üniversitesi'ndeydim. Yine oldukça kalabalık bir katılımcı kitlesine Microsoft'un yakın gelecekteki yazılım teknolojileriyle ilgili konuşma yapma şansı buldum. Ege Üniversitesi öğrencilerinin sektörü yakından takip ediyor olmalarına ve de, ve deee soru sorma potansiyellerine hayran kaldım diyebilirim. Sanırım süre sıkıntımız olmasaydı salondaki öğrencilerin üçte biri soru sorma şansı bulacaktı :)

ege_uni
Ege Üniversitesi'nden günün hatıra fotoğrafı

Yorucu, ama bir o kadar keyifli bir günün akşamında ise İstanbul'a dönüş yaptım. Bu güzel gün için Yaşar ve Ege Üniversitesi öğrencilerine, akademisyenlere ve Turkcell adına etkinliğe konuşmacı olarak katılan arkadaşım Serdar Şimşek'e teşekkürlerimi sunuyorum. Yine etkinliklerin başarıyla gerçekleşmesi için emek harcayan MSP Okan İncecikli ve Can Bozdoğan'a teşekkür ederim.

Hiç yorum yok: