04 Eylül 2007

Türkiye'deki ilk SilverLight Uygulaması: SilverLightTV

Değerli arkadaşım Tayfun AKÇAY'ın sitesinde gördüğüm ve ilgiyle okuduğum haberi sizlerle paylaşmak istedim. Ankara'dan uzun süredir uzak kaldığım için bu tip gelişmelerden ancak 3. şahıs olarak haberdar olabiliyorum. Değerli hocam ODTÜ BÖTE Bölüm Başkanı Prof.Dr. M.Yaşar ÖZDEN'in emekleri ile hazırlanan ve Türkiye'deki ilk SilverLight örneği olma özelliğini taşıyan bu projeye buradaki linkten ulaşabilirsiniz. İlgili sayfada SilverLight plugin'i aracılığıyla 24 saat kesintisiz olarak NTV kanalını canlı yayında izleyebilirsiniz.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok başarılı bir proje olduğunu düşünüyorum :) Birde internet hızlarımız yüksek seviyelerde olsa çok güzel şeyler olabilecek.. Çünkü Türkiye'de genelde bu tür projeler internet altyapısının yetersizliğinden dolayı iptal edilir. Bu arada bu projenin NTV tarafından kullanılması yada onlara herhangi bir şekilde pazarlamasının çok yararlı olacağını düşünüyorum

Tayfun AKCAY dedi ki...

Aslinda bu proje NTV'nin de izniyle uzun suredir devam ediyordu. M. Yasar Ozden, projenin bundan onceki asamasinda Turkiye'de internet uzerinden ilk canli yayini yapan projenin mimari idi. Bu seviye ise projeye bir baska bakis acisi getirdi. Buradan tekrardan değerli hocami ve bu guzel haberi blogunda yer verdigi icin degerli arkadasim Ugur'u tebrik ediyorum.

Ali Rıza BABAOĞLAN dedi ki...

Proje gerçekten başarılı fakat Türkiye'de internet bağlantı hzıları malum.Bu nedenle Gürkan'a katılmamak elde değil. İlerde ağ alt yapısı nedeniyle ilerleyen zamanlarda sorun oluşturabilir fakat umarım iptal edilmez.

Ayrıca anlaşılan ben dahil herkes Tayfun'u yakın takibe almış, haberleri ondan öğreniyoruz :D