06 Ağustos 2008

LINQ Sunumu ve Örnek Kodlar

Geçtiğimiz pazar günü INETA Summer Hit'in son gününde C# 3.0 ve LINQ sunumunu gerçekleştirdim. Sürenin az olması nedeniyle LINQ to SQL ve LINQ to XML konularını derinlemesine anlatma şansım olmadı ama güzel ve iyi izlenimler bırakan bir sunum gerçekleştirmişimdir diye umuyorum. Seminerde öyle bir kod arşivi üzerinden demolar gerçekleştirmişim ki; sadece bugün 4-5 farklı kişiden bu kodlara ulaşmak için mailler aldım :) Aşağıdaki linklerden etkinlikte kullandığım sunumu ve örnek kodları içeren demo dosyasını indirebilirsiniz.

LINQ Sunumu
LINQ Demolar

Ve etkinlikten kalan iki hatıra fotoğrafı...

ineta_summer_hit_cikis
ineta_summer_hit_sunum

Bu güzel etkinliği düzenleyen başta Daron Yöndem ile Ali Rıza Babaoğlan'a ve emeği geçen tüm arkadaşlara teşekkürlerimi buradan da sunmak isterim.

Not: Askerlik nedeniyle biraz uzak kaldığım yeni teknolojilere yeni yeni ısınmaya başlıyorum. Bundan sonra blogumda C# 3.0, LINQ, MVC ve WPF gibi konularda daha sık yazılar yazmaya çalışacağım. Beni takip etmeye devam edin...

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Sizin oturumunuzu kaçıranlar bence çok şey kaçırdılar. Böyle bir etkinlik ve anlatımlarınız için çok teşekkürler uğur hocam.

Burhan Çetinkaya dedi ki...

Gerçektende yararlı bir oturumdu,
Lınq konusuna hakim oldum sayenizde,
Herşey için teşekkürler hocam :)

Uğur UMUTLUOĞLU dedi ki...

Asıl ben teşekkür ederim. Benim üzüldüğüm şey şu ki; Linq to SQL kısmında zaman yetmediği için çok detaya giremedim. O zaman çok daha faydalı olurdu sizler için ama olsun. Umarım gelecekte daha uzun bir zaman diliminde daha detaylı şekilde bu konuları sizlerle paylaşma fırsatım olur.

Adsız dedi ki...

Gerçekten çok yararlı bir oturumdu, bize böyle bir fırsat sunduğunuz için teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Gerçekten çok güzel bir oturumdu. Linq konusu gelecegi olan bir konu boyle bir konuyu ayrıntılarıyla sizden dinlemek gerçekten çok güzeldi. Anlatımında Eğitim Fakültesi mezunu oldugunu gerçekten fark ettiriyorsun.
Herşey için çok teşekkurler Ugur Hocam görüşmek üzere...

Taha Kiv dedi ki...

Gerçekten çok yararlı bir oturumdu, bize böyle bir fırsat sunduğunuz için teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Linq hakkında bilgi edinmiş olduk.. Paylaşım için Teşekkürler...