10 Aralık 2007

Kısa Bir "Veda"

Zor bir veda yazısı ama en güzel tarafı "elveda yazısı" olmaması. Anlaşılacağı üzere askerlik görevim ile ilgili bir veda yazısı okuyorsunuz. 12 Aralık Çarşamba günü Elazığ'da birliğime teslim olacağım. Jandarma-Er olarak yapacağım kısa dönem askerlik görevim süresince (5 ay 5 gün boyunca) sizlerle olamayacağım. Allah nasip ederde sağ salim dönersek kaldığımız yerden devam edeceğiz.

Bu sabah askerliğimin nereye çıktığın heyecanla beklediğim uzun süre içerisinde geçmişte neler yapmışım diye bir bakındım ve ilginç istatistiklerle karşılaştım. Şöyleki bugüne kadar;
- En az 50'si teknik içerikli olmaz üzere 130'un üzerinde blog postuyla 25 binin üzerinde ziyaretçiyle,
- 18 seminer ve 9 webiner ile 800'ün üzerinde kişiyle,
- Yaklaşık 20 makale, 17 video ve 2 dergi yazım ile yazgelistir.com, msakademik.net, turkaspx.net, nedirtv.com gibi sitelerde ve PC Magazine dergisinde sayısı pekte az olmayan okur ve izleyenle buluştum, bilgiyi paylaşmaya, paylaştıkça arttırmaya çalıştım.

Umarım büyük haz alarak yaptığım bu işlere askerden döndüğümde de aynı şekilde devam edebilirim.

Tekrar görüşmek dileğiyle, bana ve tüm Mehmetçiklere hayırlı teskereler...

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Hayırlı teskereler...

Unknown dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Hayırlı teskereler. inş. sapa sağlam dönüp herşeye kaldığınız yerden devam edersiniz. Almamız gereken çok bilgi var daha :)

Tayfun AKCAY dedi ki...

Hayirli teskereler dostum. Uzun zamandir mobil oldugum icin daha yeni yaziyorum. Tekrar aramizda gormek dilegiyle; sevgiyle kal.

Erol dedi ki...

Ahh ahh Ugur Hocam ahh... Git diyemem, kal diyemem, sen askersin dur diyemem.
Hayırlı tezkareler...

Ankara'dan Erol AKTEPE
erolaktepe[]gmail.com