17 Ekim 2007

Türkiye'nin İlk Silverlight Canlı Yayınını Gerçekleştirdik

Bugün ODTÜ EDMER Akıllı Sınıf'ta gerçekleştirdiğimiz ASP.NET 2.0 semineri, aynı zamanda ülkemizde SilverLight teknolojisi kullanılarak gerçekleştirilen ilk canlı yayın olma özelliğini taşıyordu. Konuşmacı olarak katıldığım bu seminerde yaklaşık 3.5 saat boyunca ASP.NET 2.0 ile gelen birçok yeniliği katılımcı arkadaşlarla paylaşma fırsatını buldum. Normal bir seminerden veya webinerden farklı olarak onlarca insanında canlı yayında beni izlemesi aslında heyecan verici bir duyguydu. Seminerin ardından Türkiye'nin farklı yerlerinden aldığım bazı teşekkür mailleri de internet aracılığıyla uzağımızdaki birçok insanla bile bilgiyi paylaşabilmenin mutluğunu daha da arttırdı.

Bu etkinliğin gerçekleşmesinde ve ülkemizde özellikle görsel iletişim araçlarının internet ortamında kullanılmasının yayılmasında belki de başrol oynayan sevgili hocam Prof.Dr M.Yaşar ÖZDEN'e teşekkürlerimi sunuyorum. Yine ODTÜ'deki değerli hocam Halil ERSOY'a ve başta Murat DUMAN olmak üzere tüm ODTÜ MSP arkadaşlarıma yardımlarından dolayı teşekkürlerimi sunuyorum.

Seminer ile ilgili 2 fotoğrafı blogumda sizlerle paylaşmak istedim. Yine facebook üyesi olanlar bu linkten etkinlik ile ilgili fotoğraflara erişebilirler. Bu arada seminerin banttan yayınlarını 7 gün 24 saat boyunca BOTEBOnline sitesinden erişebilirsiniz. (Bağlantı hızınız ne kadar iyi ise, o kadar kaliteli görüntü elde edeceğinizi de belirtmek isterim)

Hiç yorum yok: