09 Mayıs 2007

ASP.NET Webinerleri

nedirTV?com olarak Türkiye'de ilk kez yapılacak webinerler dizisine başlıyoruz. "ASP.NET Webinerleri" adı altında 4 hafta boyunca Cumartesi-Pazar günleri yapılacak toplam 7 webinerde katılımcılara ASP.NET ile ilgili temel konular, ASP.NET 2.0 ile birlikte gelen yenilikler ve ASP.NET AJAX anlatıyor olacağım.

Aşağıdaki listede webinerlerde anlatılacak konuların başlıklarını bulabilirsiniz. Bu linke tıklayarakta webinerlerle ilgili daha detaylı bilgilere ulaşabilirsiniz. ASP.NET ve web teknolojilerine ilgi duyan herkesi bu webinerlere bekliyorum.

1.Gün
ASP.NET Mimarisi
Visual Studio 2005'te ASP.NET Web Projesi Geliştirmek

2.Gün
ASP.NET Uygulamalarında Temel Kavramlar (Sayfanın Yaşam Döngüsü, Event Kavramı, PostBack)
Sunucu Kontrolleri ve Doğrulama İşlemleri (Standart Kontroller, Validation Kontrolleri)

3.Gün
ASP.NET'te Hata Yönetimi (try-catch Kullanımı, Özel Hata Sayfaları)
ASP.NET'te Durum Yönetimi (ViewState, QueryString, Session, Application, Cross-Page PostBack)

4.Gün
ASP.NET 2.0 - MasterPage Kullanımı ve Temalar

5.Gün
ASP.NET 2.0 - Veri İşlemleri (Data Source, GridView, DetailsView)

6.Gün
ASP.NET 2.0 - Site Navigasyonu İşlemleri

7.Gün
ASP.NET AJAX

7 yorum:

z.burak güven dedi ki...

Hocam merhabalar. Adım burak. Kocaeli Üni. Bilgisayar Müh. 3. sınıf öğrencisiyim. Bir ricam olacak,pek müsait görünmüyorsunuz ama üniversitemde ajax,atlas web programlamanın yeni yöntemleri hakkında seminerleri izleme şansına sahip olmak isterim. Böyle bir şansımız olabilir mi? Bizim üniversitemizde de bir seminer düzenleyebilir misiniz? Benim ve bir çok arkadaşımın kafasında web programlama mantığı tam manasıyla oluşmuş değil. Hiç olmazsa bir ufuk açacak minik bir seminer ayarlayabilir miyiz? İlgilenirseniz gereken her şeyi yapmak için hazırım. Çalışmalarınızda kolaylıklar dilerim...

bahtiyardilek dedi ki...

Merhaba Uğur bey genç ve engelli bir bilişimci olarak Webinerlerin aşinası oldum. Yalnız Nedirtv web sitesinde download kısmında bir çatlama var bu nedenle webinerleri download edemiyoruz. Bu hatayı ortadan kaldırırsanız bizim için mükemmel olur.

İyi Çalışmalar

Uğur UMUTLUOĞLU dedi ki...

Burak Bey; öncelikli olarak ilginiz için teşekkür ederim. Netron olarak yakın bir zamanda Kocaeli Üniversitesi'nde 1 gün boyunca seminerler yapacak bir program hazırlıyoruz. Bununla ilgili olarak dilerseniz mail adresimden benimle iletişime geçebilirsiniz. Orada yapılacak etkinlikle ilgili olarak içerik ve zaman konusunda yardımlarınıza ihtiyacımız olabilir. Mail adresim ugur.umutluoglu (at) netron.com.tr mailinizi bekliyorum.

Bahtiyar Bey; az önce ben nedirtv'deki webinerleri kontrol ettim herhangi bir sorun yok. Login olduğunuza eminsiniz değil mi video indirme işlemi yapılırken. İndiremediğiniz video veya videoların başlıklarını gönderirseniz incelerim ben tekrar.

Ergün YÜCEL dedi ki...

Merhaba... Bu webinerle ilgili bugunku bolume giremedim. nedirtv'de bu webinere ait bolumler bulunmadigindan indiremedim. Acaba bu webinerler eklenmeyecek mi? Webiner bitiminde siteye eklenebilirse kacirdigimiz bolumleri indirip takip edebiliriz.

Erol dedi ki...

Uğur hocam webinerlerinizi çok acil durumlar dışında takip ettim ve inanın beni ve benim durumumda olan pek çok insanı mutlu ettiniz.
Bu günki son webinerde ajax toolkit hakkında nereden bilgi edinebileceğimiz konusunda beni ajax ın kendi sitesine yönlendirdiniz fakat malesef ben ingilizce bilmiyorum. :(
ankaradan_erol
erol aktepe

Uğur UMUTLUOĞLU dedi ki...

Değerli hocam Nuri Cankaya ve değerli arkadaşlarım Burak Batur ile Omer Celik'in geçmiş olduğumuz günlerde piyasaya sürdükleri ASP.NET AJAX kitabı sizin için oldukça faydalı olacaktır bu konuda. Önümüzdeki günlerde blogumdan duyuracağım zaten bu kitabı.
Bunun dışında Control Toolkit hakkında maalesef kaliteli Türkçe içerik yok diyebilirim. yazgelistir.com da birkaç makale var dilerseniz onlara da bir göz atın. Ama ajax.asp.net adresindeki kod örneklerini incelemeniz bile sizin için oldukça faydalı olacaktır. Buna emin olabilirsiniz.

Adsız dedi ki...

merhaba şirketimizde aspnet konsunda web sitelerini düzenleyecek parttime-fulltime çalışacak arkadaşlar arıyorum. ilgilenen arkadaşların infıo@a4.web.tr adresine e posta atmaları ve ya 506 752 35 74 nolu telefondan bana ulaşmalarını rica ediyorum saygılarımla. yusuf