10 Kasım 2006

Microsoft Shares Your Pain Project

Bu sıralar oldukça yoğunum. Ve en kötüsü de evde 2 aylığına ADSL bağlantım yok:( O yüzden olsa gerek bloguma pek birşeyler ekleme fırsatı bulamıyorum. Madem birşeyler yazamıyorum, ben de işteyken nette bulduğum hoş bir videoyu sizlerle paylaşayım dedim.

Öncelikle şunları belirteyim ki; İngilizce içerikli, ciddiye alınmaması gereken, Microsoft çalışanlarının boş zamanlarında eğlence amaçlı çektiği bir video. Meğer Microsoft kapalı kapılar arkasında o kadar güzel bir proje geliştiriyormuş ki! Projenin adı da We Share Your Pain (WSYP) imiş. Artık Windows işletim sistemi kullanırken bir bug ile karşılaşırsanız dert etmeyin, basın Share Pain butonuna:) Çok başarılı bir çalışma olmuş bence, mutlaka izleyin.

Bu linkten videoya ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok: