06 Eylül 2006

Microsoft Expression Web Designer - Beta 1

Microsoft yeni web sitesi editörü olan Expression Web Designer'ın Beta 1 versiyonunu bugün internette yayınladı. Hemen download işlemine başladım ve birkaç tanıtım videosunu izledim. İlk izlenimlerim oldukça iyi.

.NET üzerinde web uygulaması geliştirenlerin en önemli sıkıntılarından biri Visual Studio'nun web editörünün çok kullanışlı olmamasıydı. Microsoft bu ürünüyle birlikte Dreamweaver'in pazardaki payınıda yavaş yavaş ele geçirmeye başlar sanırım. Bakalım benim gibi Visual Studio'nun web editörünü beğenmeyen ve Dreamweaver'da .NET uygulaması geliştirmekte zorlanan web uygulaması geliştiriciler aradıklarını Microsoft Expression Web Designer'da bulabilecek mi?

Programı yüklemek için bu linki takip ediniz.

Tanıtım videolarını izlemek için de bu linki takip edebilirsiniz.

Hiç yorum yok: