14 Mayıs 2006

Google Reader

Google'dan yeni bir servis daha: Google Reader. Reader ile RSS kaynaklarınızı oluşturduğunuz kategoriler altında toplayabiliyor ve okuyabiliyorsunuz. Buraya kadar herşey normal, çünkü web üzerindeki klasik RSS Readerlar da bu işleri yapabiliyor. Google Reader'i diğerlerinden ayıran özelliklerden birisi sol kısımdaki DHTML menüyü farenizin scrollu ile yönetebilmeniz. (Böyle bir olayı bir web uygulamasında ilk kez gördüm) Bir diğer özellikte okuduğunuz başlıklar okunmuş olarak işaretleniyor ve hangi yazıyı okudum hangisini okumadım karışıklığı ortadan kalkıyor. Google Reader'in benim için en güzel ve ilginç yeniliği ise Share bölümü. Bu bölüm sayesinde kendi oluşturduğunuz RSS kategorilerindeki son haberleri web sitenizden yayınlayabiliyorsunuz. Eğer Google hesabınız var ise hemen Google Reader'a kayıt olup denemenizi tavsiye ediyorum...

Adres: www.google.com/reader

Hiç yorum yok: